امروزه با توجه به شرایط موجود ، اشخاص برای راهنمایی و مشاوره تخصصی در امور مختلف حقوقی خود با سختی ها و موانعی همراه هستند .

از جمله این موارد می توان به هزینه مشاوره حضوری ، زمان و مسافت ، به نتیجه نرسیدن مذاکره با وکیل در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا و لزوم عدم رفت و آمد غیر ضروری اشاره نمود که این امر منجر شده تا بستری فراهم شود که اشخاص در ابتدای امر با تماس تلفنی و برقراری ارتباط با وکیل پایه یک دادگستری موضوع خود را مطرح و مشاوره حقوقی تلفنی دریافت نمایند . سپس در صورت لزوم مراجعه حضوری به دفتر وکیل جهت ادامه کار داشته باشند .

موضوعاتی که میتوان از طریق مشاوره تلفنی با وکیل در میان گذاشت چیست ؟

موضوعات مختلفی از این طریق قابل طرح هستند که به تعدادی از آن ها اشاره خواهد شد .

مشاوره دعاوی حقوقی

با توجه به گستردگی موضوعات حقوقی و اینکه پروسه قانونی پیچیده در غالب این پرونده ها وجود دارد مشاور حقوقی باید در تماس تلفنی با شخص متقاضی مشاوره لازم در خصوص پرونده های حقوقی را ارائه نماید تا آن شخص بتواند آگاهانه بهترین راه را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر خود را انتخاب نماید یا اینکه پیگیری پرونده خود را به آن وکیل بسپارد .

مشاوره دعاوی ملکی

دعاوی ملکی مانند تخلیه ملک ، الزام به تحویل ملک ، الزام به تنظیم سند و… موضوعاتی هستند که اشخاص فاقد دانش حقوقی به تنهایی و بدون حضور وکیل یا اخذ مشاوره حقوقی اگر وارد این موضوعات شوند نه تنها به خواسته خود نمی رسند بلکه ممکن است منجر به پایمال شدن حقوقشان نیز بشود ؛ پس بهتر آن است از همان ابتدای امر با مشاوره تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری و سپس سپردن پرونده خود به وی از حقوق خود حفاظت نمایند .

مشاوره جرائم اینترنتی

جرائمی مانند سرقت و کلاهبرداری رایانه ای که موضوعاتی به نسبت جدید ولی مبتلا به جامعه است که با توجه به حساسیت موضوع و عواقب حاصله از آن توصیه می شود به هیچ عنوان بدون مشاوره و همراهی وکیل متخصص در این امور اقدامی صورت نگیرد چرا که ممکن است نتایج غیر قابل جبرانی به همراه داشته باشد .

بیشتر بخوانید در  الزام به ایفای تعهد مبنی بر احداث بنا

مشاوره دعاوی خانوادگی

موضوعات خانوادگی از جمله مهریه ، نفقه ، ملاقات طفل ، طلاق و … از آن دست مواردی هستند که اشخاص درگیر این موضوعات با تماس با وکیل متخصص در امور خانوادگی و مشاوره گرفتن از وی می توانند بهترین تصمیم را اتخاذ نماید .

مشاوره دعاوی کیفری

در مشاوره حقوقی تلفنی دعاوی کیفری ، وکیل با در نظر گرفتن موضوع و استفاده از تجارب خود می تواند بهترین مشاوره را ارائه دهد ؛ در خصوص پرونده های کیفری حضور وکیل متخصص به جهت ضمانت اجراهای سنگین کیفری بیشتر از سایر موضوعات اهمیت خود را نشان می دهند .

بهترین وکیل در مشاوره حقوقی تلفنی

با توجه به آنکه در مشاوره تلفنی وکیل نمی تواند مدارک و مستندات پرونده نزد شخص را ملاحظه نماید و ممکن است افراد برخی از موضوعاتی را که دارای اهمیت زیادی هستند به مشاور یا وکیل نگویند ؛ وکیلی در این زمینه بهترین است که اشراف کامل به مسائل مختلف حقوقی ، کیفری و خانوادگی داشته باشد تا بتواند از جهات گوناگون پرونده مطروحه را بررسی نموده و کامل ترین و بهترین مشاوره را در این زمینه ارائه نماید .

بیشتر بخوانید در  وکیل انتقال مال غیر

در پایان پیشنهاد می شود پس از دریافت مشاوره حقوقی تلفنی و اتخاذ تصمیم لازم در خصوص شروع به اقدام امر ، با حضور در دفتر وکیل و در اختیار گذشتن مدارک موجود به وی سایر اقدامات مربوط به پرونده خود را انجام دهید .

شما می توانید جهت دریافت بهترین و کامل ترین مشاوره حقوقی تلفنی در تمامی زمینه ها از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با وکیل شاه مرادی وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی تماس حاصل نمایید .